Rezultatele cautarii dupa : "3 in 1"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
22 Inscrieri Ad’Or 2006, CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E)
Luni, 22 Mai 2006
Cele 22 lucrari inscrise la sectiunile CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E) din cele 305 inscrieri inregistrate, in total, la Ad’Or 2006
Ce pierzi daca nu vii la Rodirect? Agenda, ora cu ora.
Luni, 31 Octombrie 2011
 Ultima zi de inscriere la Rodirect 2011. Ce seminarii pierzi daca nu vii la seria de evenimente programate in perioada intre 1 si 3 noiembrie (marti, miercuri si joi)?
Trasnitii (Prima TV) mai buni ca Champions League (TVR 1) in 15-44 urban
Joi, 22 Aprilie 2010
 Prima Tv a inregistrat 4,5 % rating si 14,6 % cota de piata, in 15 - 44 urban, iar TVR 1 o audienta de 3,9% rating  si 12,6 % cota de...
Vineri, 21 nov, Kanal D a fost pe locul 3 pe target comercial
Joi, 27 Noiembrie 2008
 Pe targetul comercial - populatia cu varsta cuprinsa intre 18-49 de ani, postul de televiziune s-a situat pe locul 3 in topul audientelor, din mediul urban, cu un rating de de 1.0 % si o cota de piata de 6.3%
“Povestirile de noapte (Acasa Tv), lider de audienta in publicul feminin 15-49, urban
Luni, 26 Ianuarie 2009
 Acasa Tv a inregistrat 7,3 puncte de rating si o cota de piata de 19,1%, Joi, 22 ianuarie, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 ani, din mediu urban,
Primul flash mob comercial cu 450 de artisti din Romania. Productie Romprest de 80-100 mii EUR.
Vineri, 16 Noiembrie 2012
 Creatia semnata de atelierul de productie Sunshine Media, o marca detinuta de Lieberman & Partners, a intrat pe Tv la Romania tv, Antena 1, Antena 3 si B1 TV, insa urmeaza ca in curand sa fie difuzata si de alte posturi

Stirile Pro TV cu Andreea Esca au scos din Summit-ul NATO 8,2 puncte de rating si 27,4% cota de piata
Joi, 10 Aprilie 2008
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii Pro TV, pe target comercial, 18-49 ani urban, Antena 1 a obtinut in acelasi timp 3,4 puncte de rating si 11,2% cota de piata
Mai bine de 1 din 4 romani urmaresc dimineata Stirile Pro TV. Din 26 septembrie, de la 6.00.
Luni, 26 Septembrie 2016
 Stirile Pro TV au inregistrat in perioada 1-22 septembrie o audienta medie de 3.0 puncte de rating si o cota de piata de 26,1 % reprezentand 143.000 de telespectatori in publicul comercial (18-49 urban) , arata cea mai recenta prelucrare Pro TV a datelor oferite de Kantar Media Audiences pentru adplayers.
Jacobs 3 in 1 face neconventionale cu Scala JWT
Miercuri, 13 Iunie 2007
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
Klass a produs semnalistica de 1,3 Mil. EUR in 2011
Joi, 19 Ianuarie 2012
 Compania de productie publicitara Klass a proiectat, executat si montat la cheie in 2011 semnalistica de aproximativ 1,3 Mil. EUR, estimeaza pentru...
Juicy Fruit a adus somatii publice pentru 6 televiziuni
Luni, 19 Noiembrie 2007
Pentru spotul publicitar Juicy Fruit, CNA a sanctionat vineri 6 posturi TV: Antena 1, PRO TV, Prima TV, National TV, B1 TV, Kanal D
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Toate posturile Intact TV pot fi urmarite HD.  In prezent, pe Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines
Luni, 28 Noiembrie 2016
Conform trustului de media, emisia HD a posturilor Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV  este preluata, in prezent, de companiile Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines. 

De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Sonae Sierra a inregistrat un profit net de 15.3 milioane de Euro in T1 2018. Vanzari in crestere in Romania cu 6,4% datorita ParkLake
Miercuri, 16 Mai 2018
 Chiriile totale au crescut cu 3,1%, in crestere cu 2,8% in Europa si cu 4,3% in Brazilia (reali brazilieni), peste rata medie a inflatiei pe aceasta piata.
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in pandemie. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 17 Martie 2021
 1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
Razboi intre gigantii publicitatii? 4 luni fara reclame Vodafone la Intact.
Vineri, 06 Iulie 2012
 Din mii de puncte de rating atinse lunar de sectorul Telecom (pe segmentul 15-54 ani), Vodafone are Zero GRP-uri consumate la Intact: Zero in aprilie, zero in mai si zero in iunie. Cu 12 puncte in martie (probabil 2 spoturi) operatorul a ochit intreaga audienta Antena 1, Antena2, Antena 3.

 

Bergenbier cere McCann sa cheme Echipa Nationala la victorie
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
IKEA: Buget de 2,5 Mil. EUR pe an cu Media Investment, Punct si The Practice
Miercuri, 17 August 2011

Cu investitii de 1,3 Mil. EUR pe an in productia si distributia catalogului anual, Ikea lucreaza pentru serviciile de marketing si comunicare cu Media Investment (servicii de media), Punct (creatie), si recent selectionata The Practice (PR)

5 cursuri cu greutate in publicitate de la EACA, intre 21 si 29 iunie la Bucuresti
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Cursurile care au loc pe  21, 22, 26, 27, 28 si 29 iunie: 1: WINNING IN NEW BUSINESS ( MICKY DENEHY) 2: CREATIVITY IN BUSINESS ( SIMON DAVIES ) 3. 360° TOTAL COMMUNICATIONS PLANNING (PAUL ARNOLD) 4: SELLING CREATIVE WORK ( PAUL ARNOLD) , 5TECHNIQUES AND MINDSETS TO OPEN UP CREATIVE THINKING (PAUL ARNOLD)
1 2 3 »